در این آموزش قصد داریم که با یک تکنیک فوق العاده فوتوشاپ و تری دی مکس را با یکدیگر ترکیب کنیم. می خواهیم به شما یاد بدهیم که اگر در فوتوشاپ یک الگوی خاص را ترسیم کردید چگونه در کمترین زمان این شکل را در تری دی مکس مدل سازی کنید. وب سایت ما را حتما دنبال کنید و از آموزش های فوق العاده آرچ آرت استفاده کنید.

 

1570959773 112

1570959836 113

1570959843 114

 

فایل مورد استفاده در پروژه :

1571028710 versace medusa

 

محتوا :

شاید در ابتدا مدل سازی تصویر ورساچه برای شما سخت به نظر برسد. اما راه حل ساده استفاده از خود فتوشاپ و ترکیب آن با تری دی مکس می باشد. فقط کافی است که در فتوشاپ فرمان Magic Wand را فعال کنید و محدوده مورد نظر را انتخاب کرده هر محدوده ای که در حالت انتخاب باشد همان محدوده را می توانید وارد محیط تری دی مکس کنید.  بعد از آن به سراغ زیر مجموعه Paths رفته و یک Work Path می سازید  در ادامه فقط  کافی است که از گزینه Export ،گزینه Paths to Illustrator را انتخاب کنید و بعد از ذخیره کردن آن را در تری دی مکس Import  کنید. زمانی که آن را Extrude کنید یک خروجی فوق العاده به شما می دهد.

 

توصیه :

شما می توانید با رفتن به قسمت بلاگ سایت آرچ آرت آموزش های رایگان ما را دنبال کنید  تا بتوانید خروجی های بسیار خوبی از پروژه های خود بگیرید. در ضمن شما می توانید کارهای فوق العادتون را برای ما ارسال نمایید و سوالات خود را به صورت کامنت در انتهای صفحه مطرح نمایید .

 

موارد استفاده :

از این آموزش می توانید در طراحی های داخلی و خارجی خود استفاده کنید و مهارت مدل سازی خود را بالا ببرید.

مدت زمان این ویدئو تقریبا 13 دقیقه است.